Nesouhlasím, konceptuálně zde rozdíl není - v každém případě jde o cetku, která má systémový dopad. Pouze jsem ti navrhl (dodatečnou, crafty nevylučující) vyhrazenou mechaniku, v níž se tento systémový dopad bude jednoznačně reflektovat.
Čtyřicet amuletů proti zlu? Vše je možné ...
Pokud chceš pomocí talismanů vylepšit konkrétně crafty, o tom se také můžeme bavit; asi bych začal stavět na těchto způsobech zavedení nových, craftovacích schopností:
I.I ) zvýšení efektu daného craftu, znásobení účinnosti
I.II) zlepšení efektu (jedné množiny) craftu na úkor druhého (souboru) craftu/ů, příp. výběr pouze jednoho ze dvou efektů
II ) vnoření nové sub-mechaniky do současných mechanik craftů
I a II lze samozřejmě kombinovat. Jenže to je jenom abstraktní omáčka.
Proč? Protože bez toho, abys tu ukázal (nejlépe grafické) znázornění fce současné mechaniky craftů ti nikdo, kdo nezná konkrétní znění pravidel asi více neporadí.